דילוג לתוכן
loaderimage

טיפול - אבנים חמות

החורף קר והשרירים כואבים? זהו כנראה הטיפול המתאים עבורכם, בזכות החום המועבר מהאבנים לגוף החום חודר עמוק יותר אל סיבי השריר ומסייע לשחרור השריר.

פרטי הבלוג

אבנים חמות - שיחרור שרירים תפוסים

מכירים את זה כשנתפס לכם השריר ולא משנה מה ניסיתם כולל מתיחות זה פשוט מסרב להשתחרר? ועוברים ימים על גבי ימים ללא שינוי. אז זהו שהטיפול הזה הוא בדיוק מה שאתם זקוקים לו! מספר יתרונות לטיפול אבנים חמות:

  • 1. שחרור שרירים כאובים ותפוסים ושיפור משמעותי בזרימת הדם .
  • 2. טיפול אבנים חמות יכול להועיל למי שסובל מדלקות פרקים וכאבי שרירים, מכאבי ראש, גב ומועיל להורדת לחץ או מתח נפשי. (יכול להיות כטיפול משלים לאקסס בארס. ראו מאמר בנושא). כמו כן הטיפול מחזק את המערכת החיסונית, משפר את איכות השינה ומערכת העיכול.
  • 3. טיפול המשולב עם עיסוי שוודי או רקמות עמוק . זהו טיפול ייחודי, מרגיע ונעים במיוחד בתקופת החורף.
  • 4.השימוש הראשון נעשה על ידי הודים לפני כ5000שנה וראו בזה כטיפול רפואי , בהמשך הסינים סיגלו גם הם את הטיפול לעצמם לפני כ2000שנה , לאחר מכן האינדיאנים של אמריקה והוואי שייכו לאבנים החמות תכונות של שחרור אנרגיות רעות מהגוף ואמצעי להפחתת כאבים ועצירת דימומים.

למי מתאים הטיפול? הטיפול מתאים לכל אדם אך ישנם כמה מקרים בהם צריך לקבל אישור מהרופא לפני הזמנת הטיפול. במקרים בהם יש לחץ דם גבוה, בעיות קרדיולוגיות, פציעות ורגישויות עור חשוב לקבל אישור רפואי לפני הזמנת הטיפול. בנוסף, הטיפול לא מתאים לנשים בהריון. מקרים שבהם במיוחד חשוב לקבל אישור: סרטן, הפרעות קרישה, סכרת, אפילפסיה, מחלות לב, נוירופתיה, אוסטאופורוזיס, ניתוחים טריים, בעיות עור.

צורה

בעקבות המצב הביטחוני הגעתי לשירה לטיפול של 90 דקות אשר כלל אקסס בארס + עיסוי באבנים חמות. בטיפול סופר מדוייק הצליחה לשחרר מתחים פיזיים ונפשיים. כאשר יצאתי מהטיפול הרגשתי איך כל החיים בזרימה איטית יותר, נעימה יותר, רגועה ושלווה יותר... שירה, את מדהימה, רגישה ונעימה! רעות.פ


במידה ונשמע כמו הטיפול המתאים לכם - צרו קשר והזמינו עוד היום!

תגובות (0)

השאר תגובה